Efterskolen Lindenborg

kontoret@efterskolen.dk

Pigefodbold

ER DU VILD MED FODBOLD,
SÅ ER EFTERSKOLEN LINDENBORG STEDET FOR DIG!

Fodboldlinjen undervises af dygtige og erfarne trænere, der brænder for at skabe sammenhold og udvikle dig som holdspiller og individuel fodboldspiller. Uanset om du er elitespiller eller knapt så rutineret, er vi klar til at skabe de bedste forudsætninger for dig.

Fodboldlinjen er opdelt i pige- og drengehold, og der trænes 3 gange om ugen. Der er altså god tid til i fællesskab at arbejde med fysisk træning, tekniske færdigheder og taktisk forståelse. Herudover er der fri adgang til skolens lækre styrketræningslokaler.

Skills på forhånd

Gå-på-mod

Fysisk udfoldelse

Se filmen
dyrevelfærd

KAMPE OG TURNERINGER

I løbet af året deltager Lindenborgs hold i mange spændende kampe og stævner i jagten på pokaler: Sjællandsmesterskaberne for efterskoler, Cupturneringer i hele Danmark, træningskampe mod klubhold og efterskoler samt indendørs mesterskaber.

Vi elsker fodbold og håber, at du er klar til at blive en del af Lindenborgs fede fodboldfælleskab og mærke det stærke sammenhold. Vi glæder os til at byde netop DIG velkommen på holdet.

TRÆNINGS­FACILITETER

Vores træning foregår udendørs det meste af året. Vi har gode oplyste baneforhold med udsigt til Roskilde Fjord, og når vejret kræver det, har vi mulighed for at træne på kunstgræs. I dele af vinterperioden træner vi også indendørs i vores sportshal som forberedelse til mesterskaber.